آهنگ رویا
 
حسیـــــن تــــــهــــــی
فـــن کــلاب حسیــــن تــــهـــی در ایران
درباره وبلاگ


سلام... من دوتا آرزو دارم یکی اینه که حسین تهی به آرزوش برسه ...یعنی جهانی شدن...و دوم اینکه برم از نزدیک ببینمش و ازش امضا بگیرم...من دیگه حرفی ندارم
آخرین مطالب
نويسندگان
23 / 1 / 1394برچسب:, :: ::  نويسنده : Najmeh

خوش میگذره بغلت حتما...

رویا

خوش میگذره بغلت حتما
نفسام به نفست بندن
تو سرمای سخت زندگی وقتی سردت بود بغلت کردم
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو تو آسمونا

انگار همه عمرم همش حس تو با من بود
هر نفسم فقط واسه به تو رسیدن بود
با تو کم بود کمبود
خوش می گذشت هر روز عاشقتر از روز قبلی
انگار تو لیلی من مجنون
بد جور جات تو دلم محکم تر شده
مسیرامون بلند تر شده
سیاهیا از بین رفتن
نقاشیمون دیگه پر رنگ تر شده
رویا رویا
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو تو آسمونا

 

 

چشماتو ببند
آره ما تو رویاییم
از ته دل بخند
دیگه دور از دنیاییم
چشام با تو سو گرفت
صدام با تو جون گرفت
رگام با تو خون گرفت
شبام با تو نور گرفت
رویامونو باهم ساختیم
باهم بردیم باختیم
زندگی بالا پایین داشت و ما از خوبیاش گلچین ساختیم

رویا رویا
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو  تو آسمونا

 

زندگیه رویایی
دنیاتمو دنیامی

این مسیرو تا آخرش
از میون دوراهی
زندگیه رویایی
دنیاتمو دنیامی
این مسیرو تا آخرش
از میون دوراهی
ساده مثل حرفامی
یه رنگ مثل دریایی
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو خوبه دنیا
رویا بغلت کردم رویا بغلت کردم
با تو تو آسمونا

رویا...

 


.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





کد حرکت متن دنبال موس

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

حسیـــــن تــهـــی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ